Beyzaercan göğüs ucu gibi oda yumuşacık. Hatta ondan emip sonra kendi ucunuzu verirseniz bebeğe daha kolay geliyor daha güzel emiyor. Ben başta silikonlu veriyordum biraz ucu çıkınca silikonu çıkarıp kendi uvumu veriyordum yakalayıp etmiyordu hemen. Direk uç olmayınca yakalayamayıp ağlıyordu çünkü.