Masalseyhan Mrb kizlar kac gundur ara ara karnima agri giriyor ve hafif ishalim bazen kramp giriyor karin bolgelerime? Bebegmde baya hareketli, 29 haftadayim bu arada.. erken dogum olabilir mi sizce ya
Deletedmom3 Masalseyhan 1.ishal dogum belirtisi olabilir 2.ishalden dolayi karnina kramp giriyor olabilir.. burada vakit kaybetmeyil bi acile gorunseniz iyi olur
Fatmalipelit Masalseyhan Canim kasilma ve toplanma olmasi sancisiz bir sekilde olmasi normal ama o kasilma aninda rahime dogru sıkan canci yapan birsey varsa o iste doguma goturuyo insanı mudehale gerektiriyo benim oyle oldu sancili serumla durdurdular
Masalseyhan Deletedmom3 yagmurkiz cnm iki gun once gözüktüm söyledim ishal fln var dye bise demedi ultrasonda muayene yapti sadece. Kasilmalarmda oluyo nadir bebgm toplanyor biyerde. bu erken dogum belirtisini alttan muayne edince mi anlaşılır
Deletedmom3 Masalseyhan rahim agzina bakmistir muhakkak usg de erken dogum riski olsa soylerdi diye dusunuyorum
Selinsu Bende 25. Haftadayim kizim cok hareketli. Doktor bebeğin eşi aşağıda demisti sanirim kasık ağrılarım ondan oluyor 😕