Aslhnmstfa Merhaba anneler bugün doktora gittim sağlıklı bi gebelik değilmiş hiç gelişmemiş yarın onu benden alacaklar benim için dua edermisiniz
crash Aslhnmstfa ederiz tabi ki Allah en kısa zamanda sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin size inşallah.
shinemom Aslhnmstfa hiç üzülme seni çok iyi anlıyorum içinde oldugunu hissettkten sonra kaybetmek o kadar zor ki bende aynı sebepten bebegmı kaybetmıstm. Hcg yukselısı olmuyordu. Suan tekrar hamıleyım o pskolojının gtmesı 6 ayımı aldı. Kendnı topla uzulme desemd olmaz uzulursn ama gececk ve yenıdn bebegn olcak ☺
gulcins Allah tez zamanda yeniden nasip etsin,siz sağlıklı olduğunuz sürece ve sorun bebeğin sağlıksızlığı olduğundan ötürü içiniz rahat olsun,Allah size sağlıklı Nur topu gibi bir bebek nasip etsin 🙏
Aslhnmstfa shinemom inşallah canım dediğin gibi olur ama kafam dağılsın diye eşim annemlere göndericek 1 hafta falan
SerpilzgrBiil Aslhnmstfa canım sakın üzme kendni insanın elinde degil kolay biseyde değil bende aynı seyleri ikiz kez yasamak zorunda kaldım cok sükür simdi 20 haftalık hamileyim rabbim en kısa zmanda sana ve isteyen herkese sağlıklı bi gebelik nasip eder🤲🏻🤲🏻