Neslihan_topcuu988 Arkadaslar iyi aksamlar ben 14.haftqmi bitiriyorum ve ikiz bebek arabası dusunuyorum. Ben chicco nun diyorum ama siz bana ne onerirsiniz hantal araba istemiyorum.