Pukhett Hastaneye giderken 0 numara bez mi 1 numara bez mi alınmalı.. prematüre olmasa bile 0 numara alın deniyor.. tecrübeli anneler yardım
Burcu16 Pukhett kuzum 1 al prematüre olduğu halde 1 aldım boşver büyükten bişey olmaz ki büyük te olmaz zaten
El_mu Nesexx Tontik olacak desene neden boyle iri peki şeker mi çıktı sende bide şuan ne kadarsın benim o kadar yok ve son 9 gün. Sezeryan mı olur bu arada
Nesexx El_mu ben zaten diyabet hastasıyım ama şeker bebeği etkilememiş dedi doktor çünkü insülin kullanıyorum ve ortalamam normalin altında 35+4 daha kendim sadece 5 kilo aldım
El_mu Nesexx Bebeğin kilosunu soylemedigın için bilemedım ben dıyabet hastası olmamama ragmen senın kadar aldım sen dıyabet hastası oldugun ıcın o nazaran dedim. Anlatabıldım mi? :)