Ryhnysr Merhablar 33. Haftadayım ayaklarım çok şişiyor bazen tek ayak bazen ikisi birden napbilirim yardımcı olurmusunuz
tugbanne2020 Ryhnysr ödem oluyor bol su içmen gerekir en az 3-4 litre ve tuzlu yememelisin tabi bu benim yorumum
Cigdem07 Ryhnysr Bende 33 haftalık hamileyim bende şişme felan yok tuz hiç kullanmıyorum ve bol su yürüyüş yapıyorum 👍🏻 Sizede öneririm ☺️ Çok iyi geliyor
gulsenkonakli Ryhnysr uzandığınızda ayaklarınızın altına yastık koyun yükselte dursun. Ve çok çok su için en iyi ödem atıcı.
Daphne 31 olacak benim de haftam yarın. Şişmeler var bir süredir özellikle sabah kalktığımda fark ediyorum. Yürüyüş ve hareket etmek iyi geliyor bana. Başka neler yapılır bilmiyorum. Tuz çok tüketiyorsanız azaltabilirsiniz.