Tz1 Doktor istediğin hastaneye git devletede gitsen zorunlu sezaryana alırlar dıyor bırde bebeğin kilosu arttıkca donmesı zor olurmus... herkes bır sey dıyor zaten ne yapacagımı sasırdım Insallah senınkı doner. Bırde benım bebek 37+3 te 3550 gramdı doktor 40 ı 41 gorursen bebegın dahada kılo alacak donse bıle normal dogum cok zor dıyor...