mrsoztamur Kuzular merhaba, dün doktora gittim nstye girdim sancı çıktı, serum verip düşürmeye çalıştılar ikincide de çıktı tekrar serum verdiler üçüncüde yine sancı çıktı ama ben bir türlü hissetmedim. Sonraki gün sabah gittim sancı düşmüştü ama akşamları kasıklarıma ufak ufak sancı vuruyor sizce neyden kaynaklı olabilir 😞
Derya0707 mrsoztamur dinlenmeye kendinizi yırmamaya çalışın benim doktorum sancılar 15 dk bir düzenli hale gelmediyse suyunuz ya da kanamanız yoksa panik yapmayın dedi
El_mu Benimde dün sancım cıktı nst de dokyorum alttan baktı ve eve yolladı anlamadım demek sorun yok sızde bıraz sabredın ve dınledın bence
mrsoztamur tugbadm Karın ağrısı değil kasık ağrısı adet sancısı gibi nst de nasıl çıkıyor bilmiyorum sanırım bebekle ilgili o