Nerminnn canım kesinlikle spinal anestezi yaptır mümkün olduğunca doğum anında basını fazla oynatma sonda olayı acıtmıyor belden yapılan iğne de normalde yaptırdığımız iğne den daha acısız cunki iğne çok ince doğum sırasında önüne perde çekiliyor zaten kolların bağlanıyor sabitlemek için ama doğum sırasında acı hissi yok sadece dokunmaları çekiştirmeleri hissediyorsun ama bebeği çıkartıp o perdenin üzerinden sana gösteriyorlar yaa işte en mükemmel an o an 😍 daha sonra bebeğin bakımları yapılırken seninde dikişlerin atılıyor bu işlem toplam 15-20 dk sürüyor daha sonra yani bacaklarındaki uyuşukluk geçince kalkıp yürümen lazım bu çok önemli ilk ayağa kalkarken yukarı bak muhtemelen basın dönecektir korkma yürümeye odaklan ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk iyileşirsin ...belki bi kaç gün sırt ağrısı yaşayabilirsin ama geçiyor ben sadece bu sebeple 3 gün oturur pozisyonda uyumak zorunda kaldım... elinden geldiği kadar rahat giyin dikişlere baskı olmasın bazı arkadaşlar korse kullanmış ama ben dikişlerim patlar korkusuyla 1 kaç hafta daha gebelik kıyafetlerimle gezdim 😍aklıma gelenleri yazdım sormak istediğin bisey varsa yanıtlarım 😘😘😘😘