Mry91 Joie litetrax 4 cok ağır gelmedi mi size ya hele anakucağıyla beraber hem görüntü olarak hemde ağırlık olarak zor sürdüm casual cadillac air çok daha hafifti
Ozge3747 Mry91 Hayır canım tam tersi diğer travllere göre daha hafif,katlanınca daha az yer kaplıyor ve sürüşü çok iyi. 60 kiloya kadar taşıma kapasitesi var, casualların taşıma kapasitesi daha az. Benim için sağlam durması önemliydi. ☺️
Ozge3747 Mucize_istiyorum22 Normalde ayrı ayrı da satılıyor canım biraz daha fazla fiyatlı olur ama çok değil. Çift yönlü olmaması benim de ilk başta kafama takılmıştı ama sonradan herkes ilk 6-7 ay pusetli kullanılıyor zaten, onun da yüzü sana dönük oluyor sonrasında da bebek zaten etrafı izlemek istiyor dediler bana mantıklı geldi, çok güzel bir araba o sebeple bu konuda eksiklik yaşayacağımı düşünmedim ben
Mucize_istiyorum22 Ozge3747 evet oyle mantıklı oğlum büyüdü artık ikinci olursa puset gerekrmi bilemiyorum
Ozge3747 Mucize_istiyorum22 Yani bilmiyorum ki aslında tercihe kalmış bir şey... Bence bebek rahat ediyor bir yere götürürken falan
tuubbbaa Kızlar bende e bebekten baktım Joie brisk LX baston bebek arabası kışın doğracagım için pusetli tercıh etmedim ama joienin pusetleri oluyormuş bu modele . Bide kullanan var mı acaba . Bize arabayı tanıtırken 80kg adam oturdu arabaya zıpladı tekerleklerde bi gram oynama yok kalıtelı ve güzel tek elle de kapanıyor bavul gibi sürükleyebiliyorsun .
tuubbbaa 5 farklı pozisyonu var tam yatarlı . Cazip geldi acıkcası fiyatıda 1000tl 850tl düşmüş almadık ama daha bakalımm
Crnglcn Kubraa23 bende e bebekten canyon aldim . Tam tersine onun puseti diger pusetlere gore genis. Birde kapattiginiz zaman arabaya falan sigma acisindan buyuk tekerleri çikarilabiliyor.
Kirmiziigelin Kubraa23 yok bence hem pusetş de büyük diğer pusetlere göre port bebeside ideal bence öyle küçğk değil https://i.hizliresim.com/JVB8Yj.jpg https://i.hizliresim.com/OrO8qP.jpg