Kızlar meraba 30+3 haftalık gebeyim 16 martta 32. Haftam da randevum var fakat oğlum tam 3 aydır yüzünü göstermiyor ultrason da arkasını hep dönüyor zar zor biraz yan dönderiyoruz normalde karnımda aşırı hareketli dr a gidince neden öyle oluyor birde çikolata ye git dediler denedim ama faydası olmadı nafile neden böyle oluyor sizce anormal bi durum fln olabilir mi? Yoksa şımarıklık tan mı?