sevgitekes Ayzalinam bizde 37+3 sözde doğar dediler hiçbir belirti bile yok annem şimdiye dogardi diyodu 😄
Ayzalinam Ben 3 haftadır net ye giriyorum hafif sancın var bebek dönmüş diyor Doktorum bu Pazartesi alttan muayene edecek onun da etkisi olur mu ilk hamileliğim