Busrat_ evet işte öğrendiğimiz gibi doktora özel doktora koşunca kurcalıyorlar canım... ilk gebeliğimi de çok erken öğrenip tecrübesizliğimle hemen özel hastaneye koşmuştum . Sonra kalp sesi duyulmuyor yok şöyle böyle diye diye 3 günde bir çağırıp alttan muayene ettiler eh alttan baka baka baka bebeğim düştü zaten sonra . Şimdi çok şükür ikinci de hemen gitmedim biraz bekledim 6. Haftaya kadar falan