Likya İlk gebelikle farkedildiğinde 4 cm idi.Doğuma kadar sürekli büyüdü ve 22 cm oldu.
Sağ tarafımda ele geliyordu kocaman.Erken doğum riskim vardı.Aşırı da ağrılarım.Defalarca hastanede yatıp serum yedim.Hareket edemiyordum,bu yüzden 4 ay kan sulandırıcı iğne vuruldum hergün.
Ama bebeğim 38.haftaya kadar dayandı.Çok çok zor geçti hamileliğim.
Ben sonucunda normal doğum yaptım.doktorum ve gittiğim prof.lar sezaryenle almayı önermediler.Doğumdan 6 ay sonra laparoskopi ameliyatıyla alındı.