Happy46 Bende 7+4’üm canım bazen duygu değişikliği olabilir gebeliğin getirdiği inişler çıkışlar yaşanabilir. Bende de oluyor bu bazen bir filme bile ağlayabiliyorum. Anne stresliyse bebek de hissedermiş ben buna inanıyorum😊mutlulukla kucağımıza almak dileğiyle..
Civcivim_34 Happy46 ben bize bişey sorucam sizin mide bulantınız oluyor mu benim hiç yokda doktora gitmeyi bile düşünüyorum anormal bi durum mu var diye
Happy46 Civcivim_34 yani benimde hiç olmadı bu hamileliğimde enteresan bir şekilde😁ilk hamileliğim de 9 ay bulandı.
Ecelif Benim 7+5 bugün 🤭 canım ben ilk kızımda hiç mide bulantısı yaşamadım hatta çevremde saçma sapan düşünceli insanlar tuhaf şeyler söyledi şimdi yine hamileyim ve maşallah yine mide bulantısı yok hamileliğin keyfini sür herkeste mide bulantısı olacak diye şart yok bünyesel bir şey
Ecelif Civcivim_34 Yok canım endişelenme hatta benim 10 günlük geç döllenme ilk gebeliğimde 1 hafta geç dönlenmeydi 😇
Ecelif Happy46 olsun canım sağlıklı olsunlarda insanın ilk hamileliği ile ikinci bile bir olmuyormuş inşallah hayırlısı ile kucağımıza almak nasip olur bizlere 😇