lavinya__ deletedmom150 lierac kullanıyorum 26 haftalığız. Henüz çatlağım yok. İnşallah olmaz 🤷♀️😊 15. Haftadan itibaren kullanmaya başladım
Senadgo Ben doktorumun önerisi üzerine saf zeytinyağı kullanıyorum en iyisinin o olduğunu söylemişti 😊
Psikologaylinaydogan Bence hiç pahalı kremlere gerek yok en güzeli hindistan cevizi yağı 😌 kesinlikle tavsiye ederim
Neslihan7153 Bence de hiç pahalı kremlere gerek yok bitkisel yağlar düzenli kullan yeterli bende 14 den itibaren başladım 28 deyim sıfır çatlak zeytinyağı sürüyorum banyodan banyoya zaten günaşırı sürmüş oluyorum ama bundan sonra günlük sürmeyi düşünüyorum geceleri
_HB_ Kimyasalı vucudunuza sürmeyin derim. Hindistan cevizi yağı, kantaron yağı, kayısı çekirdeği yağı. Misss gibi bunlardan kullanın