Ozgmm123 Merhaba hamiş anneler 🙏👶🏼 Ben 15+6 haftalık hamileyim. Medical Parkta Mehmet Ali beye gidiyodum fakat ayrılmış. Gittiğiniz güzel önereceğiniz doktorlar kimler yardım edebilir misiniz? 🙏
jrarya Ozgmm123 benim doktorumun muaynehanesi Nişh İstanbul’da yenibosnada adı Sait Halil muayneleri burda yapıyo doğumları Memorial Hizmette çok memnunum ben zaten çoğu kişinin tavsiyesi ile gittim yanıltmadı
Kmelikem Şükran Cebiroğlu İncirli caddesinde muayenehanesi kesinlikle memnun kalacağınız bir doktor 😊
Bzkrt1 Kmelikem merhaba. Şükran cebiroğlunu bende duydum da muayene ücretiyle ilgili bilginiz varsa benimle paylaşabilir misiniz?