Leyla508 Merhaba arkadaşlar herhün oksapar iğne kullanıyorum vurdugum yerlerde morarma ve topaklanma oluştu sizde de böyle durum oldu mu o topaklar nasıl gider?
Leyla508 Deletedmom2224 ya sertlik oldugunu kasteddim 😀ilk parmak boğumu kadar sert hareket ettikçe agrı yapıyor
Mormenekse Üst üste yaptığımız için oluyor ovalayınca morarıyor direk 2 3 saniye sertce bastırın ovalamayın
Medinedundar Bende yeni başladım eşim ilk vurduğunda morardı sonra birşey olmadı ama enjekte edince ve çıkartırken canım aşırı yanıyor
Cge_14 Kızlar bende kullanıyorum şuan 24+3deyim ogrendigim 4 haftaliktan beri kullanıyorum. Morarma ve fıtık durumu oluyor sag ve sol olarak degisimli gobegime yapmaya çalışıyorum. Eger cok morarma filan varsa arada aile hekimliginede yada acilde koldan yaptiriyorum