Angelaa
7+5 haftalık hamileyim bugün dışarı çıktım 4 buçuk saat dışarda kaldım dolaştım bisiler baktım fln çarşıda eve bı geldim çok yorulmusum başım çok agriyo normalde bn bu kadar yorulmazdim daha da ilk haftalardaym szde byle oluyomusunuz çok yorgun genelde bebek oldugundan beri
ipekgkk
İlk haftalarda halsizlik yorgunluk daha çok oluyor zaten 😊
MNursel
Ilk 3 ay ve son 3 aylık dönemde yorgunluk olması normal. Ilk 3 ay döneminde cok uyuyorsun son 3 aylık döneminde de uykusuz kalıyorum ben.