Bkm2398 Koltukta oturuyordum bi anda belimin ortasında birde karnıma ağrı girdi neden oldu acaba 18+5 haftalık hamileyim eşim ayağıma sıcak su koydu biraz geçti ama niye oldu
Gagacim Bkm2398 her şey olabilir canım İnşaAllah önemli bişey değildir devam ederse kanaman olursa git canım
Bkm2398 Gagacim inşallah canım sürekli oluyor genellikle kambur durunca oluyor yazlığımıza geldik burda doktor çok uzakta anca oda arayınca geliyor inşallah kötü bişey olmaz 😔
Senadgo Gaz sancısı ya da kramp olabilir ama yine de aksatmamaya çalışın, korkulacak bir şey yoktur inşallah 🙏🏼
Bkm2398 lleyla4545 anladım bende biraz kambur durdum heralde karın sıkıstı bi an ölüyorum sandım sancı gibi vurdu
Bkm2398 Gagacim teşekkür ederim aksam biraz dinlendim soluma yatıp Allaha şükür geçti çok korktum 🤦🏼♀️
nilaylaylaylay Sürekli devam etmiyorsa korkma canım. Olur gazdır kramptır hava boşluğudur. Lekeli şiddetli ve geçmeyen ağrılar korkutucudur 😘😘 sağlıklı gebelikler