Leylus Merhaba kızlar 5+3 haftalık hamileyim niğde bulandım vs hic olmadi doktor şanslı kesimdensin demişti salı günü ama 2 gündür bel kasık ağrımda yok çok normal gidiyor herşey vücudumda bir sorun olabilirmi endiseliyim şuan 😥
Tosuncuk24 Leylus 16 haftalık hamileyim hiç bir belirti yaşamadım kusma mide bulantısı falan bazen hamile olduğumu unutuyorum düşün o kadar bir sıkıntı yoktur şanslı insanlardanız bence 🤓
Bsraucar Leylus Ben 13 haftalık hamileyim bulantı ağrı va hiçbirşey olmadı çok şükür. Doktora gidip bebeğimi görmesem hamile olduğumu bile anlamam. Kendine bunu stres yapma her insanın bünyesi farklıdır
Leylus Tosuncuk24 gercektenmi ya resmen psikolojim bozuldu bunun net cevabı yokmu mesela ben birşeylerin yolunda olmadığını nasıl anlayabilirim kendi kendime diyorum ki bi sorun olduğunda vucudum muhakkak sinyal verir ağrı kanama vs diye öyle rahatlatiyorum kendimi ama geçen burda okumuştum 2 hafta bebek karnında ölmüs ama anlamamış aklıma geliyor korkuyorum 😥
Tosuncuk24 Leylus valla bende cok korkuyordum ilk etaplarda doktoruma sık sık gittim oda iyi şanslı bir hamilelik dedi kıymetini bil dedi sadece kanaman ağrın olursa sıkıntı o zaman gel haber et dedi 16 hafta bitmek üzere aktif calısıyorum hergün en az 10000 adım atıyorum iş yerinde hamilesin diye hatırlatma yapıyorlar düşün o kadar normalim göbeğim hala yok ama hersey normal benim anneminde böyleymiş ama maşşallah diyelim yine de 😅😅 sende takılma hiç keyfine bak insallah hayırlısıyla alırız tontonlarımızı 😊
DilekH Leylus tatlım benim burda yazılanları okuyunca insanın inan psikolojisi bozuluyor hele de aynı haftalıksan. Ben şuanda 22 haftalık gebeyim İnan bende hamile olduğumu unutup ne işler yaptım neler kaldırdım hiçbir belirtim yoktu sadece iştahsızlık vardı ne mide bulantısı ne başka bişey. Hiç kendini doldurma iyi düşün iyi olsun .
MrsClk Leylus bir yolu yok maalesef canım bende öğrendiğimden beri belirtisiz hamilelik yaşıyorum ara sıra göğüs batması oluyor ama aynı gün geçiyor bir daha da olmuyor 2 hafta kadar bir süre .. ben çare bulamadım her hafta farklı bir doktora gidiyorum dikkat çekmemek için 😄 doktor araştırıyorum diye kontrol olup çıkıyorum 5.haftadan beri hafta hafta ultroson görüntümüz var hiç eksiksiz 😄
[silindi] Leylus okuyarak anlayabilirsin. Böyle saçma telaşeler çocuğu strese sokmaktan kötüyü çağırmaktan başka işe yaramaz.
Tosuncuk24 Ayrıca hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum ama aksilik yokmus sende rahat olmaya calış zor biliyorum ama iyi düşün hep ☺️
Kupra Benim hic bir belirtim yoktu hiç ama 😊 rahat ol cnm adet gunum geçmisti 10 gun oyle test almistim oylevr ogrendim
MrsClk Leylus hepimizden canım😍 valla annelik rahmine düştüğü andan itibaren biraz paranoyaklık sanırım 🤷🏻♀️ Ben her seferinde bu son bir daha 1 ay gitmicem diyorum sonra bari 2 hafta gitmiyim diyorum ama haftası dolasıya soluğu doktorda alıyorum öyle bir kafa 😄😄
Leylus MrsClk bugün bende aynı şeyi eşime söyledim ilerleyen dönemlerde daha az araliklarla çagiriyormus doktor ben dayanamam her hafta gidelim dedim 🙈evet ya daha şimdiden korkular hücum ediyor sağ salim geçirelim inşallah bu dönemi hepimiz 🤲😍
Leylus MrsClk çok miniğiz daha 5+3 kalp atışlarını nasip olursa önümüzdeki salı duyucaz ondan sanırım bu kadar evham 🤲😍
Leylus Bsraucar ya şükür gerçekten burda beni gibi olanlari görünce çok rahatladım gerçekten hepiniz çok sağolun 🤗
MrsClk Leylus belki daha küçük diye belirtin yoktur bir kaç haftaya oladabilir yada benim gibi hiç olmaz 😄 çünkü diğer insanların belirtilerinin geçmeye başladığı dönemi belirtisiz bitireceğim gibi duruyor 🤷🏻♀️