Medinenur97 Merhaba kızlar aranizda yeniyim 17 haftadayız karnımın alt kısmında baski hissediyorum idrar yanmam var başına böyle bisey gelen oldumu?
rukiye-02 Medinenur97 enfeksiyon vardır bende de çok oldu doktor ilaç veriyor mutlaka doktoruna görün
Ozican Medinenur97 enfeksiyon maalesef her hamilenin korkulu rüyası 😥 tekrar idrar verin tekrar kontrol etsinler canım
Bilgeparlakk İdrar yanman varsa enfeksiyon vardır büyük ihtimalle onun için doktor bi ilaç variyo yatmadan önce kullanıyosun Bide sabah kalktığında su iç gin içersinde de sürekli su iç bendede oluyodu