ayseogndr Şimdi benim son adet tarihim 20 ağustos programa Doktor göre 7+3 haftaligim bugün biri takvimden hesapladi diyor bu ayın 20 sinde sen tam 8 haftalık oluyorsun nasıl hesaplanıyor gebelik haftası kafamı karıştırdı?
canimoglum53 ayseogndr canim benimde en son adet tarihim farkli. Doktor ne diyorsa ona gore hesapla. Bazen gec dollenme olabiliyor veya cocuk bir hafta geride ileride olabiliyor. En iyi doktorun bilir :)
ayseogndr canimoglum53 ya doktorla takibimiz suan 7+3 haftaligiz benim ayın 15 de tam 8 haftalık olmam gerek bana diyor 20 sinde olacaksın