FSCMK cnm sen dalga geciosun bence gelişmekte olan bebeğin bu zararlı içeceği hergun hergun almaması gerek bak düzgün beslenen bir anneyim şükür bebegim bir hafta önde gidiyor eğer yemeyip sizinyapdiginiz gibi zararlı kolayı sürekli tuketsem olmaz takibi icicez ama arada hergun asla olmaz