Tgckync Arkadaslar cati muayenesi hangi haftada yapiliyor? Doktor nezman normal dogum yapabilirsin yada yapamazsin diyor?
ftscebeci71 Tgckync 37 hafta da çatı muaynesi yapılıyor bildiğim kadarıyla kimi doktor da gerek duymuyor yapmıyor yani 38 haftalık olucam yapılmadı 🙄
Tgckync ftscebeci71 Ohh sevindim benim icin erken demekki 28.haftam dolmak uzere daha varmış yani 🤗 tesekkurler
Aby34 37. Hafta bugün oldum çatı muyenesi çok kolay 1 saniye bile sürmedi hiç kasmayın kendinizi gayet rahat bir olay :)çok şükür açıklığım da varmış normal dopurmak çok istiyorum