Zera_ER Svde bende aldım bişeylerde canım hic istemiyo almak hic güzel seyler yok 😐 Güzel seylerin hepsini kız bebekler icin yapmıslar 😤
Tugraninannesi Svde avm de ki bütün çocuk mağazalarını gezdim hiç birini sevemedim yaşadığımız yerdeki bi bebek mağazasından aldım çokta beğendim hiç ummuyordum aradığımı bulacağımı
shdshntrk Svde bulunduğunuz şehirde Çetinkaya ve Viar mağazası varmı bilmiyorum ama orada gayet uygun şeyler var 😊
Svde Zera_ER erkek bebekler için hep ayıcıklı falan öylede istemiyorum sade ama güzel bişey istiyorum yada ne istediğimi bilmiyorum😅😅
1erkekannesi Svde civilden aldım indirime girmişti 10lu hastane çıkışı 44e düşmüştü yerini falan beğendim annemde beğendi önerebiliriz civili 🤗
humaninannesi61 https://instagram.com/p/BfLJUwWHGwA/ https://instagram.com/p/BeSnvGbHzLo/ Ben kızıma burdan sipariş ettim. Çokta memnun kaldım... Hatta kızımın ki bu 〰 https://instagram.com/p/Bc944_CHLuE/
BuFi2012 Kızlar instagramda çok güzel sayfalar var araştırın biraz. Erkek bebekler içinde gayett tatlı şirin kıyafetler var....
Hilal54 Svde istanbulda havuzluhan dan aldim ogluma kral taçlı taşlı 10 lu hastane çıkışı çok güzeller😄
Zera_ER Svde 😂😂 bende süslü olsun istiyrm ama süslüler cok varoş sade kibar olsun diorm onlarda cıx ı ıh çok gösterişsiz en sonunda hastaneden anadan doğma cıkıcaz bizde 😂😂
Hilal54 TubaDemir 110 tl ydi nakite 100 tl ye aldim yaninda takimı olan anne taci ve terligini de 40 tl ye aldim