Selam12 bende Doğum kontrol hapı kullandım bir süre canım düzensizdi ama çok değildi 35-40 günde bir adet oluyordum. Pes etme kendini üzme benim de düşükte kürtaj yaptılar. Acele etme iyi bir merkez bul. İstanbul’da daha çok imkan vardır diye düşünüyorum. MedicalPark ın İzmir şubesinden çok memnun kaldım ben. Tüp bebekle gebe kaldım. İkinci transferimde tuttu. Aslında gerek görmedi doktorum ama ben acele ettim hemen istedim. Yıpratıcı bir süreç biliyorum ama 😔 Allah gönlüne göre versin