Esrabatman İyi akşamlar hocalarım bu izin konusu benim çok kafamı karıştırıyor bilenler yardım edebilir mi lütfen ben 27 Eylül de Doğum yaptım 37 haftalık 4 günlük ve 34. Haftamda izne ayrılmıştır şimdi benim ne kadar izin sürem oluyor
keenlemyekun Esrabatman doğum öncesinde kullanmanız gereken 8 haftalık izinden kullanamadığınız kadarı, doğum sonrasındaki 8 haftanıza eklenecektir. Bebeğiniz de hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün inşallah
gozdeteacher Esrabatman Hocam 37+4te doğum yaptıysanız 40.haftaya kadar olan süre yani 2 buçuk hafta kadar var ona düz hesap 2 hafta diyelim + 8 hafta 40.hafta sonrasından var + 32. haftadan 34. haftaya kadar çalışmışsınız oradan da 2 hafta var. Toplamda 2+8+2 haftanız olmuş oluyor yanlış hesaplamadıysam.
Ozge3747 Esrabatman 2 hafta Doğum öncesi çalıştığınız için sonraki 8 haftaya eklenir, Doğumdan itibaren toplam 10 haftanız olur. Ben 37 den sonraki 3 hafta zaten eklenmiyor diye biliyorum
Babuze Doğum izniniz toplam 112 gün öncesi+ sonrası izne ayrıldığınız ilk günden itibaren 112 gün sayın izin bitişinizi görürsünüz
Aby34 2 hafta fazla çalıştığınız için eklenecek 8 hafta da doğumdan sonra erken dopum yapmanız bir şey fark etmiyor doğumu 40 hafta olarak hesapladıkları için 2+8+3 toplamda 13 hafta izniniz var bizim okul da böyle hesapladı. 37 de yaptığınız için 40 a 3 haftanız kalıyor o da ekleniypr sağlıcakla bebrğinizi büyütün inşAllah
Babuze Esrabatman bi hata var onda mümkün değil dilekçeyle başvuru yapın bence izne ayrıldığınız raporu ekletyip
Cemreee Esrabatman evet hocam ben de duz 37 haftada dogum yaptığınızi hesapladim yaklasim 13 aralik yapiyor. Cnku 32.haftaniz yaz tatiline denk geldigi icin sonrasina aktaramıyorsunuz