Crnky Merhabalar aslında hurafelere hiç inanan biri değilimdir ama insan hamileyken tedirgin oluyor bugün tavuk ciğeri yedim ama çiğken dokunmadım sadece yedim normalde çiğken dokununca bebekte leke oluşur diyorlar yiyince de oluyor mu acaba emin olamadım 🙄
[silindi] Crnky ben doktorumla konuşmuştum bunu ciğeri çok sevdiğim için yemende bir sakınca yok demişti her söyleneni dinleme demişti yani bir sakınca yoktur bence
BiDunyaMutluluk Crnky canım tavuk ciğeri ben de yemiştim ondan sorun olmuyormuş. Diğer ciğerleri yeme. Sakatat tüketme bebeğe çok zararı var.
Emin_e Crnky dokunma hurafesine inanmiyorum ama sakatatlari ilk aylarda yemek iyi degil diye okumustum ve hic yemedim
Asill Benim bildiğim güya cigere dokunup farketmeden bir yerine degdirirsen oluyor diye biliyorum . Cilekde oyleymis 😂😂..
annevebebek17 Asill canım bu dogru benim eltim hamileyken ciger dogramis dalginligina gelip sirtini kasimis bebegin sirtinda ciger lekesi var..
Kubraseyit00 Hurafelere bende inanmiyorum aslinda bilerek serce parmagimi ete degip çenemin altina degmistim oglumub çenesinin altinda parmak ucu kadar siyah leke var. Tesadüf mu oldu bilmiyorum 😁
annevebebek17 Crnky canım hamilelikte fazla yeme derim ama yedin diye de leke olmaz ama dograyinca dokununca yaşayan tanıdıklarım var çıkıyor canım çocuğun bir yerinde
Crnky annevebebek17 ilk defa yedim normalde de pek yemem zaten ama bilerek dokunmadım çiğken duymuştum çünkü daha önceden 🙄