@Anasinifci canım yalnız değilsin bunu sadece sen yaşamıyorsun en dibine kadar yaşıyorum Dediklerini sadece sabret her şeyin farkındayız aslında geçecek buna inan ben bebeğin bir şifa olarak bana gönderildiğine inanıyorum o doğacak ve her şey geçecek bütün düşüncem onda yoğunlaşacak yaşama sevincim geri gelicek hem bu düşünceler yüzünden başıma kötü bir şey gelmedi ki şimdiye kadar sadece kendini üzüp durursun böyle düşün Allah’a sığın, şükret bu da geçecek inan bana başaracağız💪🏼💪🏼 Bende ilacı bıraktım ilaç çözüm değil geçecek hepsi inşaAllah.....