Popii evet kesinlikle bekleniyor. Örneğin ben genelde 15.40 randevusu alıyorum 16.30-17.00 de girebiliyorum. Sürece alıştığım için geç gidiyorum randevuya. Geç almasının nedeni acil hastaları arada alıyor detaylı bakıyor. Beni bugüne kadar defalarca acilen içeri aldı, uzun süre ilgilendi başından savmadı. Kendisine 2 yıldır gidiyorum önceden 2 düşük şimdi gebelik takibimi yapıyor. İletişim tarzını beğeniyorum. İçimi rahatlatıyor, gereksiz samimiyet kurmuyor, azarlamıyor, korkutmuyor, detay atlamıyor. Ben tavsiye ederim ama beklemek sizin için büyük bir sorunsa başka doktorlara gitmekte fayda var.