Aykam123 13haftalık. Bu gün ağrım var. Geçen haftamda da vardı.bu hafta hiç yoktu. Akşama doğru, ufak ufak sancıyormuş gibi hiss ediyorum. Normalmı? Kontrolum 19.10.2019
spiker_anne Aykam123 Bende 13 haftalığım bende de aynı ağrı var bugün kontrolüm vardı. Rahmimiz büyüyüp yukarı doğru çekildiği için özellikle kasıklarda ağrı normal doktorumun bana aktardıkları bu büyük ihtimal sizinkide böyledir ❤
Aykam123 kyrdsvn Kanama yok,şimdi sakince ayaklarım yukarıda uzandım sıklığı baya azaldı. Nasıl anlatıyım, kasıkta içeriden bir damarı geriyorlar gibi, iyne batması gibi de.
Aykam123 Kanama yol, şimdi sakince ayaklarım yukarıda uzandım sıklığı baya azaldı. Nasıl anlatıyım, kasıkta içeriden bir damarı geriyorlar gibi, iyne batması gibi de.
kyrdsvn Aykam123 kanaman yoksa korkma canım ☺️ Uzan dinlen hemen ağrın olunca , o haftalarda rahmin büyüdüğü için ağrı olması çok normal
Osgem2019 Aykam123 benimde oluyor doktorum kanama yoksa sorundeğil dedi dinlenince geçiyorsa bir de dedi
Aykam123 begumseker Grlrrr spiker_anne kyrdsvn teşekkürler kızlar, hepiniz aynı cevap verdiyiniz için çok rahatladım. Hem bu gün olmadı ağrım