Esraygtf kızlar arkadaşım 21 haftalık serklajlı bir gebe. Daha öncede rahim ağzı yetmezliğinden bebeğini kaybettiği için tekrar aynı şeyi yaşamaktan korkuyor. Vajinada batma ve dolgunluk hissi olduğunu söylüyor ve dikişlerinin açıldığını hissettiğini söylüyor. bu dikişlerin herhangi bir açılma belirtisi var mıdır? Sizde aynı şeyleri hissediyor musunuz? Veya serklajlıyken ne gibi şikayetleriniz vardı?
aslimutlu1 Esraygtf zannetmiyorum . Acılma olursa su ya da kan gelir . Dikiş atılıyor , dikiş atarsa kanama olur . Batma hissi varsa bebek oraya toplanıyordur . Uzansın hiç hareket etmesin tuvalet dısında