Ay_se1334 Gizem_61 allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah içime doğdu oralı olduğunuz 🥰😘
Brgl_18 https://eksiup.com/p/4a260463y2as bir tahminde ben alabilir miyim🙈16 haftalığız 🙃 bugün yorum yapan olmadı diğer başlıklarda 🙃🙃
Efesevim Anneler instagram da adım adım annelik sayfası var oraya ultrason resmini atın kadın tahmin ediyor ve tahminleri doğru çıkıyor
Anne26 Kalp atişindan belli oluyor canim yavaş atiyorsa oğlan hızliysa kız oluyor benim oğlum olucak ve canin tatlı ve et çekiyorsada oğlan olabilir
ant2602 Anne26 tatlı ve et olayına inanma ben resmen tatlı deryasında yüzdüm kızım oluyor. 😂nasip ya hiç bir rivayet tutmadı bende
Toprakkkmilaaa20 12+4te doktorum bana da genital bölgesinde kabarıklık var genelde böyle olanlar %60erkek oluyor dedi ilk defa duydum daha önce yaşayan var mı böyle birşey 😊
Brgl_18 inan berbat bir sistem ya. 1 ay zorgeçiyor muayene de 2 dakika zor ilgileniyor oldu bittiye getiriyor doktorumuz. 16. Haftayı zor getirdim cinsiyet merakıyla 2 dk ilgilenmedi şimdi 4 hafta daha beklemem gerekecek.Ben sadece bizim doktor herhalde dedim ama değil sanırım genel böyle🤨 testler de çok önemli yapmıyorlar canım ne 2li ne 3 lü özelde yaptırabileceğimi söyleseydi yaptırırdım bize erken daha dedi 😟