Umut01 Tül bebek tedavisiyle hamile kaldım şuan 2 haftalik hamileyim ara sıra kasık agrısı var bazen kasık agrısıyla birlikte sırta vuran agrılarım oluyo sizce bu normalmi tüp bebekle hamile kalıp böyle bir sorunla karşılaşanlar yardımcı olursa çok sevinirim yada tüp bebek tedavisiyle şuan bebegi olanlar
Musbet Bende tüp bebekle hamileyim 4haftalık henüz benimde kasık ağrım oluyor adet ağrısı gibi hatta sürekli kontrol ediyorm kanamamı var diye doktorum ağrılar normal dedi ama korkuyorum yinede sırt ağrım olmuyor ama