Gulsum4747 Canim Allah askina bu nasil bi soru ya.36.hafta bile sikinti bi bebek icin.. Her bebek bir degil bunu sakin unutma ve bebeginin yasamini tehlikeye atma.37.haftadan once olan dogumlar tehlikelidir her zmana icin.Bi yenidogan hemsiresi olarak bunu sana soyluyorum..Bebeginin sonu Allah korusun ölüm bile olabilir..Solunum cihazina baglayabilirler bebegini her seyi dusun ve ondan sonra sor bu sorunu..Hamilesin diye daha ne gibi sikintilar olabilecegini sana anlatmak istemiyorum ama cok tehlikeli..Dogumunu bilerek ve isteyerek hizlandirmani onermiyorum canim bu tehlikeli olabilir bebegin icin..İsin icinde bi hemsire olarak soyluyorum sana .