MelikeAkin Bende de aynı durum söz konusuydu. Bebeğe kan akışının olmaması veya az olması gibi bir durum anlamında aslında. Bu sebeple coraspin vermişti. Kanı sulandırıp bebeğe kan akışını hızlandırmak amacıyla. Eğer kan akışı devam etmezse tansiyon yükselmesi söz konusu olabilir ve bu da genelde gebelik zehirlenmesi gibi bir durum oluşturur. Dikkatli olmalısınız. Doktorunuz aspirin verirse kesinlikle kullanmalısınız.