Saadet27 mutlaka başka doktora gidin, değerleriniz anladığım kadarıyla gayet normal artmış, değerlere takılmayın önemli olan keseyi ve bebeği görebilmek, ama söylediğiniz kadarıyla doktorda Belkilerle konuşmuş kesin bisey söylememiş, şahsen bu da hiç güven verici değil, imkanınız varsa şehrinizdeki en iyi doktora gidin, zaten sizin de içinize sinmemiş ki hemen çıkmışsınız