Esrasayy Merhaba, hamilelik çatlaklarını önlemek için kullandığınız krem, jel ya da herhangi bir yağ öneriniz var mı?
ylzzz Esrasayy lierac kullanıyorum 32. Haftadayım. Göğüslerine son ay ve doğumdan sonraki ay sür dediler benim 6. Ay da göğüslerimde kırmızılık oluştu hala kırmızı. Ne sürersen göğsünü ihmal etme ki göğüslerim çok büyümemişti😏
Caydemir Esrasayy mustela kullaniyordum 2 tup krem bitirdim catir catir catladim simdi frei ol yagina gectim. 8 ayligim. Bunye yapiyor diyorlar belki kullanmasam cok daha kotu olacaktim
canimoglum53 Esrasayy herseyi kullandim nerdeyse duzenli bir dekilde. Hep nemli tuttum hic kuru birakmadim catlayan yerlerimi. Catlayacagi varsa catliyo🙄 malesef yapiyla alakali. Bir kac birsey dene istersen belki yarayan birsey bulursun:)
ylzzz Esrasayy çatlayacağın varsa çatlarsın lafına çok inanma bence sen önlemini al 10 çatlayacağına 5 çatlarsın koca göbeğim değil de azıcık büyümüş memem çatladı ben kreme bağlıyorum yoksa göbeğim çoktan çatlardı ki çatlağa meyilli yapım var
Esrasayy ylzzz duştan sonra kurulanmadan bebek yağı sürmekte çok iyi geliyormuş cilt nemli kaldığı için
Esrasayy Caydemir mustela alacaktım çok iyi diye duydum demek ki çok ilgisi yok markayla ya herkesin cilt yapısına göre bambaşka oluyor
Esrasayy Caydemir bana da sanki yağlar daha çabuk emilir daha verimli olur gibi geliyor kremden ziyade🤷🏻♀️