rnya merhabalar ben elazığdan yazıyorum 34+3 günlük hamileyim bu aralar midem yaniyo ama oyle boyle degil ateş koymuşlar sanki mideme her boyle oldugunda kusuyorum kusarkende kasıklarım agrıyo aranızda bu durumu yaşayan varmı acaba ?
Suheda rnya ben yasiyordum canım doktoruma.soyledim mide yanmasi icin surup verdi onla rahatladım canım
rnya bi daha boyle bisey olursa acil doktoruna yazdirayim bende tsk ederim korkuyrm bnde zorlaninca bisey olur diue