DYM şeker konusunda 3 aydır diyet yapıyorum ve diyetisyen ne dediyse yaptım ve diyet kişi özel yapılan bir uygulama bu yüzden mutlaka diyetisyeniniz ile görüşün. Bana verdiği programda da ara öğünler meyve yoğurt şeklinde ve genelde 2-2,5 saat ara ile bütün öğünler. Sabah aç, sabah kahvaltıdan 2 saat sonra ve öğlen yemeğinden 2 saat sonra şeker ölçüyorum, çok şükür diyet ile düzene girdi.