Sccr37 canım ben adıyamanlıyım bizde böyle bi ayrım yok kız olursa şu olur erkek olursa bu olur çok yanlış benim ailemde kız veya erkek. Bir bebek doğduğunda kurban kesilir isim kurmaya yakın tanıdıklar cağırılır yemek ve tatlı ikram edilir benim bi kızım olacak cinsiyeti dün kesinleşti eşim doğmadan 2 kurban kesecek ve doğduğunda da kurbanını kesecek bizim icin kız erkek ayrımı yok kızda benim evladım erkekte benim ilk göz ağrım hep allahtan hayırlısını istedim kızım olacağı icinde ayrıca mutluyum.Herkesin gönlüne göre versin...