dorukayra canim ben hamileligimin 8.haftasindan beri mide yanmasi yasiyorum benim cok erken basladi ,doktorum sabah aksam bir hap kullandirtiyor genelde iyi geliyor bazen ekstra yanmalarim artiyor ozaman biraz soda iciyorum iyi geliyor birde karbonatli cigneme tabletim var bazende ondan aliyorum ,sakin aci baharatli kizartma seyler yeme 🙈iyice artiriyor