denizadaalpp valla bnde 28 olmama az kaldı yavaş yavaş başladım oğlumun küçülenlerini valize koyup kaldırmiştm bazanın altındaydı aslında yıkayıpta kaldırmştm hepsini ama yinede tekrar yıkıyorım kurudukça katlayıp dolaba yerleştiriyorum ne olcağı belli olmaz valizimide kıyafetlerin hepsini yıkayıp yerleştirdikten sonra yapıcam inşallah