edak Hebun56 15+2'yim arada hissediyorum ben çok minik kıpırtılar oluyor içerde o his bile muhteşem, ilerleyen haftalarda ne kadar güzel olacak kim bilir 🥰 Allah evlatlarımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤲🏻♥️
fadimeozbas @Hebun56 I ı 🙄bi kere parmak dokunur gibi bi hafta önce. Benim göbeğimde çok hafif çıktı hiç yok sende nasıl🙄
Tugce35 Hissediyorum ben 17 haftalık benimki bi hareket bebişimi hissettiriyor rada kendini bir yerde toparlanıyor her halde şişiklik oluyor