Kubratastemur16 Ilknur_emin Bizim de şubat ortasında olacak inş :) ilk gebeliğim bende ufak tefek başladım ama çok eksik var
Ilknur_emin Kubratastemur16 bizimde Şubat ortasına denk geliyor balm 22+2 ama ben birşey alamadım henüz inşallah yakın zamanda başlamayı düşünüyorum
Baloglum93 Zumrutcelebi tecrübeli arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla zaten dogalgaz felan açık olacağı için yeterli sıcaklık oluyormuş
Gnt38 Tugceee123 çıtçıtlı üzerine yine biseler giyecek diye kısa kollu almıştım ama yinede teşekkür ederim olmazsa 2 3 tanede uzun kollu alırım 😊
Asd92 Suveydaa evin sıcak olması kurtarıcı tabi. Bizim ev pek sıcak olmaz ama yinede sanırım battaniye kurtarır 😊