Aynur_Aksu Kızlar 7 haftalık hamileyim doktor idrar yolları enfeksiyonu için vajinal fitil verdi. Ama ilacın reçetesinde hamileliğin ilk 3 ayında kullanılmamalıdır yazıyor ama doktorum hamile olduğumu biliyor kullanmalımıyım ?
Vildann38 Aynur_Aksu bende2 kere fitil kullandım bi 3lü bi 6lı ilk zamanlarda, bi sorun olmadı doktoruna güven nasılolsa bilerek veriyorlar
mrveklkann Kızlar benimde idrar yollarımda enfeksiyon var ama benim doktor fitil olarak değil ağızdan alınan hap olarak vermiş ? Böyle kullanan oldumu
Neslihan_merve Benimde enfeksiyon ve kasinti var toz halinde bisey verdi onu yatmadan önce icilecek defi bide krem verdi ama hala devam ediyor bide idrarda protein eksikligi varmış neden dolayi olur biliyormusunuz 24+1 haftalik hamileyim
Aynur_Aksu Neslihan_merve tozdan bana da verdi canım tek kullanımlık krem fayda etmiyor ya kullandım ben kaşıntıyı bi süre geçiriyor sonra tekrar başlıyor kremi sürünce de fayda etmiyor bakalım fitili denicem
Afratatli Bende de vardı ne yalarsak yapalım geçmedi fitil biraz azaltıyor çok iğrenç birşey herşeyi denedim iç çamaşırlarımı ütuluyorum ne duyarsam yapıyorum ama geçmiyor fitil de kullandım tozda kullandım gecmedi