gubu-annesi Merhaba arkadaslar 17+5 ım afedersınız vajınamda bazen ara ara sızı hıssedıyorum kasıklarımdada ordada bır sorun teskıl etmez degılmı ? Doktoruma ulasamadımda
hande123 gubu-annesi ağrı gibi bişey batıyor gibi oluyorsa bence normal kasıklarında da ağrılar olabilir senin haftanda ben uykumdan uyanıyordum rahim büyümesi oluyor dr uma sormuştum normal dedi
1987gokce gubu-annesi dün akşam bende de oldu haftamiz aynı sizinle. Kanama olmadığı sürece endişe etmeyin bence bazen kramp bile girebilir olucak artık😊