Gultenm Bildiğim kadarıyla Sevilay hanım tam bir doğal doğumcu. Ve keşke yakın olsaydım da doktorum o olsaydı. Gebelikte asıl olan sıkıntı yoksa bütün hamilelik boyunca 3 kere ultrasona girmektir. Ama maalesef bizler o kadar çok giriyoruz ki .. Nst ler ultrasonlar vs. Şahsen bu kadar çok teknolojiyle bebek karşılaşmamalı diye düşünüyorum. Bence çok iyi bir doktorunuz var. Ve bir sıkıntı olmadıkça da ultrasona girmek gereksiz geliyor🤷🏻♀️