Merryy https://eksiup.com/p/x7259689rzpu Kesem çok küçük olduğu için doktor renkli ultrasona soktu kağıtta ne yazıyor doktorum söyledi ama dış gebelik oladabilir olmayada bilir yalancı kesede olabilir gelişebilir falan dediler kafam çok karıştı nolur beni aydınlata bilir misiniz 5+2 yim bu arada 😭😭
Deletedmom0810 Merryy canım ne yazıyor anlamadım ama inşallah hayırlısı olur 🙏🏻 Allah gönlündekini hayırlı kılsın 🙏🏻
FZehraColak Merryy ektopik dış gebelik demek. Bunun için beta hcg takibi önermiş. Diğerlerinden hiç bir şey anlamadım
FZehraColak Merryy aynen kesin değil sanırım. son adet tarihine göre kese küçük demek istemiş sanırım bi de ama emin değilim. sen içini ferah tut. Geç döllenme olabilir. değerlerin nasıl?
Merryy FZehraColak salı günü 499 çıkmıştı canım dünde 1649 çıktı değerlerim güzel gidiyo hiç bir şüphemde yok öyle ağrım kanamam gibi 😔